Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Nolli - 22 juni 2011 22:03


Sådär, väskan är packad och jag är nyduschad. Nu ska vi se "Love and other drugs" och äta jordgubbar med grädde, mums.


Imorgon blir det jobb 8-16 och sedan ut till Lagnö hela helgen för att fira midsommar där.


På söndag kommer mina älsklingar *längtar*, skönt att tiden ändå går ganska fort.


Glad midsommar kära ni!


 

Av Nolli - 22 juni 2011 17:41


Fick tips på denna APP till iPhone, den är ju klockren. Det är som ett överfallslarm som börjar tjuta om man är i fara, plus att den skickar iväg ett sms till tre personer som du väljer ut, så att man kan få hjälp. Jag ska genast ladda ner den på min iPhone och även på min 12-årings iPhone.


Skitbra om man är ute i mörkret själv men även i hemmet.


Ladda ner den du också!


http://www.overfallsskydd.se/

Av Nolli - 22 juni 2011 17:17


Var superkul att träffa brudarna på mitt gamla jobb i måndags, turren däremot var kall, jag åkte på nästbubblan (8:a). Igår var Anna och jag hos Jenny och bokade 5 nätter på hotell i Monte Negro samt flyg från Monte Negro till Belgrad, vi orkar inte ta nattåget. Vi kommer att vara i Belgrad fre-mån och i MN tis-sön. Det kommer bli skitkul.


Idag har jag bara jobbat och hade tänkt att träna efter att jag varit på systemet men blev påmind om att det är styrelsemöte för handbollen så det sket ju sig. Det går inte så bra det här med träning för mig, imorgon kanske? :)


När jag var på jobbet så ringde läkaren på HS som tittat på mina tester och ville säga att allt såg jättebra ut förutom med min sköldkörtel (sa ju att det var nåt fel på den) så jag var tvungen att skynda mig och ta ytterligare ett test på sköldkörteln, fick smita 20 min tidigare från jobbet. Anledningen till det här testet är för att om det är det felet på min sköldkörtel som dom tror så har jag inget val, då får jag inte donera benmärg på det sättet jag tänkte välja (med sprutor) utan då blir det "operation" istället. Tydligen så kan sprutorna som jag måste ta i en vecka innan göra så att sköldkörteln börjar fungera ännu sämre.

Det positiva med det är att jag slipper bestämma mig för vilket sätt jag ska donera på (finns en mening med allt) det negativa är väl, ja att det är knas med sköldkörteln och att jag isåfall måste börja äta hormoner, every day, for the rest of my life, typ.


Nä nu måste jag äta något innan jag ska på möte. Efter mötet ska jag packa och sen om jag hinner måste jag blogga om en helt fantastisk APP.


Hörs sen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards