Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Nolli - 30 juni 2011 23:20


Nu är det verkligen sommar, så härligt.  Dagen började med att jag ringde ett par jobbsamtal till några nya barn som ska börja på mitt nya jobb för att berätta om inskolningen, presentera mig och välkomna dem. Mycket trevliga föräldrar som var tacksamma för infon och att ha någon att vända sig till med frågor.


Efter det så packade vi ihop oss och efter mycket om och men (vi kunde inte bestämma oss för vart vi skulle åka) så åkte vi till Sickla och badade med Therese, Joline, Suzana och Havanna. Efter ett par timmar kom Lina & Martin och joinade oss, mycket trevligt. Jag doppade mig idag, kors i taket! Barnens kusin sov ju hos oss och var med och badade, hon ville vara i vattnet mest hela tiden så vi fick turas om men det var mest Jocke och barnen som fick leka fiskar.  På vägen hem släppte vi av Molly hos sin mor & far och åkte och handlade. Idag blev det pasta(!!!)sallad till middag, det är så jäkla gott i det här vädret man har ju ingen lust att äta varm mat.


Som ni hör så är det dåligt med LCHF just nu, skärpning. Men jag har i alla fall äntligen fått tag på sukrin 119 spänn för 500g. Och målet är att fortsätta med LCHF jag ska, jag ska. Allt jag hade gått ner har jag gått upp igen :(


Nu ska jag lyfta upp stora tjejen som somnat på soffan och sedan lägga mig och sova. Imorgon blir det brosjön om det är fint väder.


Natti natt!


Jag på MCD innan Sickla badet


Joline & Claudia


Claudia, Joline & Nadja


Mys med mina älsklingar


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards