Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Nolli - 5 juni 2011 23:44

Claudias alldeles egna dag. Grattis än en gång min älskling!


God morgon älskling! Jag må hon leeeva...


Dagen började med att vi väckte födelsedagsbarnet med frukost på sängen och presenter sedan satte vi oss i köket för att äta frukost allihopa.


Första presenten var från syrran...


En jättefin klänning


Syrrorna


Presenterna som öppnades på morgonen


Ännu mer presenter. Nadja fick också en present idag, av Jenny som inte kunde komma på hennes födelsedag i maj. Tack!


Lunchdags


 


Sendan blev det fika och tårta, Claudia blev visst blyg när vi sjöng :)


Hemgjorda tårtor smaken var bättre än utseendet


 


Trött William


Mina fina vänner ni är så jävla bäst


Fina


Claudia sa idag att eftersom det är hennes födelsedag och hon får bestämma så bestämmer hon att Jocke ska fria till mamma. Så söt :)

Tack allihopa för att ni var med och firade Claudia och för alla tokfina presenter. Claudia är supernöjd med allt.


Kärlek till er!

Av Nolli - 5 juni 2011 01:36


Ungefär vid den här tiden för 8 år sedan började jag få lite verkar och åkte efter en stund in till BB. Det var 20 minuter mellan värkarna så de ville skicka hem mig men eftersom Claudias hjärtljud var så låga så ville de undersöka mig innan jag åkte hem. OOPS, tur att vi inte åkte hem för då hade hon fötts i bilen jag var nämligen öppen 8,5 cm, 30 minuter senare var det dags att börja krysta och efter ca 1 timme föddes hon, mitt andra lilla underverk. GRATTIS Claudia på födelsedagen min prinsessa, mitt hjärta, mitt allt. Jag älskar dig till månen och tillbaka MINST ;)


 

Claudia i magen i 8:e månaden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards