Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Nolli - 16 juni 2011 20:54


För en stund sedan vinkade jag hejdå till mina tjejer som denna vecka fick åka till pappa tre dagar tidigare eftersom de åker till Grekland i natt. Lyllos dem, de kommer att få en underbar vecka där tror och hoppas jag.


Strax efter att tjejerna hade åkt så ringde jag ett samtal som jag väntat på att få ringa men var tvungen att ha lite lugn och ro. Det var nämligen till min chef. Jag har fått ett jobb som jag sökte för ett par veckor sedan som jag absolut inte trodde jag skulle få. Det är på en förskola 3 minuter hemifrån (bredvid barnens skola), där en förskolelärare och jag ska öppna upp en avdelning med 9 st 08:or och 09:or. Jag ville verkligen ha det här men har ändå velat fram och tillbaka. Man vet ju vad man har men inte vad man får. Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att säga upp mig, chefen var förstående som tur var, han är toppen.


Jag börjar vecka 32 med att göra iordning lokalen tillsammans med förskolläraren och vecka 33 börjar jag på riktigt. Det är så spännande, tjejen jag ska jobba med är toppen så jag tror det här kommer bli skitbra. Nu kan jag äntligen skrika ut min glädje :)


Weeee weeee weeee!




Av Nolli - 16 juni 2011 20:31


Vi har trots det tråkiga vädret haft en bra båttripp men allt hade varit betydligt smidigare och roligare utan regn :) Tjejerna sov faktiskt i tält, som de ville, själv låg jag i båten och hade ångest och ville att de skulle komma in, men ibland måste man stå över sina egna känslor lite ;) Det regnade inte på nätterna som tur var och tjejerna hade det jättemysigt i tältet.


Idag blev det lucnh på Lagnö med massa vattenlek.


Mys med chips och nötter första kvällen


Andra kvällen spelade vi yatzy och kort och åt lite godis


Tjejerna ute på äventyr


På väg hem


Alla fina tjejerna


Lite badring blev det idag


        Claudia fick styra och gasa alldeles själv idag, det var kul :)


Det har varit tufft att hålla LCHF dieten dom här dagarna men det har gått hyfsat ändå. Har legat på mellan 40-70g kolhydrater per dag, ska ligga på ca 30g men som sagt bättre än de 500g jag brukar få i mig per dag.


Tjing!

Av Nolli - 16 juni 2011 20:20


Här kommer videosarna som inte gick att ladda upp här om dagen.








 



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards