Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Nolli - 10 juni 2011 22:58


Idag har vi åkt 110 mil tur och retur till Ånge utanför Sundsvall för att se lillebrorsans utspring. Det var ingen lek men SÅ värt det. Shit vad stolt jag är över honom. Fick även träffa hans jättesöta flickvän Stina och hennes familj.

De har läst räddningstjänst, Aware hette klassen.


Grattis Mathias till studenten!


I väntan på studenterna


Mamma


Mormor



 Nu springer Mathias klass ut


 


 Studentsången och flygande ballonger


Jag, Mathias och mamma


Jag, Mathias, Mamma, Carlos & mormor. Lillebror Alex och mina tjejer saknades idag men vi fick inte plats i bilen plus att tjejerna är hos pappa.


Mathias & Stina


Fin :)


Fina :)


 

De fick dela upp klassen i två flak eftersom de är 47 st i klassen så de valde tjejer i en och killar i den andra. Det här är "räddningstjänstens hetaste bruds".


Killarnas


Nu åker han...


...och hon


   

Storasyster fick ta hand om betygen ;)

Av Nolli - 10 juni 2011 22:19


Nu har vi äntligen kommit hem, ska fixa lite hemma sen ska jag sätta mig och lägga in massa fina bilder från lillebrors student. Har sovit flera timmar i bilen så jag är hur pigg som helst.


Hörs snart igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards