Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Nolli - 14 juni 2011 14:00


Mina fina tjejer har varit så duktiga och nu får de vila sig lite från skolan tills den 22 aug för då är det nya tag som gäller :) Då börjar de 6:an och 2:an, åh herre gud vad tiden går fort :s


Mina fina


Så stor :s


Nadja och Michelle läser upp en dikt de skrivit


Vi kollar på uppträdande (Nadjas lärare i bakgrunden)


De är så duktiga i Nadjas skola, de har  musik & media samt handboll som extra tillval så i broängsskolan har vi många fina talanger. Tydligen är det Botkyrkas bästa skola också :)


Bl.a dessa uppträdanden bjöds vi på idag

Det gick tydligen inte att ladda upp videos nu, får göra det sen.


Har tyvärr inga bilder från Claudias uppträdanden eftersom vi som sagt fick dela upp oss så jag får be om några av Sacha.


Här åt vi lunch för en stund sedan och nu håller vi på att packa för fullt och väntar på Claudias kompis sen är vi alla här och äter middag och sen drar vi ut med båten. Det ska bli mysigt fast vädret är inte så lovande.


Hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards