Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Kalasigt

Av Nolli - 9 augusti 2011 00:49


Åh vad roligt det var att träffa Nillan med familj igår.  Isak & Erik var hur goa som helst och mina tjejer älskade att leka med dem. Jag missade tyvärr (som vanligt) att ta fram kameran. Vi kom överens om att vi måste ses oftare :) Hoppas verkligen att det blir så!


På väg hem från Nillan stannade barnen och jag och hyrde tre filmer och hade en myskväll med massa gott snacks och vår nya favorit, blåbärssmoothien.


Idag har vi spenderat hela dagen i Aspvik hos familjen Taik... Westman/Lönnberg, det var Tindras tur att firas eftersom hon fyllde 8 år. Vi kom hem vid halv elva och satte oss ner för att göra en H&M beställning, Nadja såg massa saker i katalogen i morse som hon önskade sig och eftersom vi inte hann beställa då så lovade jag att vi skulle ta tag i det ikväll, jag  håller alltid vad jag lovar ;) Claudia fick också lite nya höstkläder.


Ronnie som är ryggexpert hjälpte mig idag att strectha ut en muskel som han tror är anledningen till min onda rygg, gjorde ont som fan men jag hoppas att det ska hjälpa för nu börjar det bli riktigt jobbigt.


Nu sover tjejerna sött sedan en timme tillbaka så det blir nog en lång sovmorgon imorgon. Det börjar bli dags att börja vänja dem för tidigare läggdags för snart börjar skolan igen. Det samma gäller för mig. Ska facebooka och läsa lite bloggar sedan ska jag också sova gott. Natti natt!


Hihi Claudia snorar och Tindra tycker det är väldigt äckligt


Födelsedagsbarnet

 
 
Ingen bild

nillan

9 augusti 2011 07:24

Det var jättekul att ses i söndags!! Som sagt, något vi måste göra oftare :) Ha ett par härliga semesterdagar nu! Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nolli - 18 september 2011 22:21


  Jag har fan fullt upp just nu och har varken tid eller ork att blogga så det blir inte så mycket just nu, men ha tålamod jag kommer tillbaka så fort allt lugnat ner sig lite.     ...

Av Nolli - 28 augusti 2011 22:47

  Det har varit barnvecka och fullt ös med jobb, skola aktiviteter och allt vad det är så jag har fan inte hunnit blogga. Jag har lagt bloggtiden på mina älsklingar i stället. Tänkte jag skulle skriva en recap ikväll men fastnade med annat och nu m...

Av Nolli - 22 augusti 2011 22:01

  Jag hade sagt till mig själv att jag skulle ligga i sängen kl 22 ikväll, det blir nog snarare 23.   Idag var det första skoldagen för barnen, de tyckte det var kul att träffa alla kompisarna, men Claudia tycker det känns lite konstigt att gå ...

Av Nolli - 21 augusti 2011 22:48


  Idag hade jag en lång sovmorgon, enda till kl 11:30. Tog det lugnt en stund och sen var det dags att ta tag i storstädningen, städade i hela 5 1/2 timmar. Så nu skiner det här hemma, alla kläder är tvättade och på sina platser och nya lakan i all...

Av Nolli - 21 augusti 2011 01:43

Sådär nu har det inte hänt något dramatiskt på flera dagar, det kanske är på väg att vända? Hoppas det :) Det sista som hände var en liten vattenskoter/badrings olycka, som tur var slutade allt bra. Nadja ramlade ur badringen i ganska hög far...

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards