Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Nolli - 8 juni 2011 18:42


Det känns som att allt händer mig just nu, men det är lugnt jag tar det för sen tror jag att bara bra saker kommer att hända ;) Man måste ju tänka positivt.


Imorse när jag vaknade så hade jag så jävla ont i foten igen fast 10 ggr värre än när jag stukade den förförra söndagen. Gick upp och försökte gå på foten, det gick men gjorde fruktansvärt ont. Ringde Karro som jag jobbar med och bölade lite men bestämde mig sedan för att försöka jobba ändå. Körde bilen och jag skrek fan hela vägen till jobbet. På jobbet blev foten bara svullnare och svullnare, bölade lite till men försökte hålla ut tills vikarien skulle komma så mina kollegor slapp sitta i skiten. Kl 11 stod jag inte ut längre och tog en taxi till akuten så nu är min bil kvar på jobbet, får se när jag kan hämta den. Som det är nu finns det inte en chans att jag kan köra.


Väl på akuten så tog det 2 timmar innan jag fick komma in sedan kom en läkare och tittade på foten,  samt röntgenbilderna. Han sa att röntgenbilderna såg bra ut att det enda han såg var möjligen lite kalk. Han misstänkte att det kunde blivit en infektion från stukningen, men blodproverna visade sig vara bra så han tog dit en ortopedkollega som verkade vara expert på sånt här. Hon var bombsäker på att jag fått en blödning i foten, min fot är helt sne och det är tydligen typiskt för blödningar. Fick åka hem med kryckor, dyklofenak i tio dagar och med order att vila och ha foten i högläge. Jag ska försöka lyssna den här gången ;)


Jag känner mig otroligt gnällig just nu och som att allt händer mig. Förlåt kära vänner och familj, det kommer bättre tider. Och ja jag tycker fan synd om mig själv nu :)


Har varit borta sjukt mycket från jobbet pga bröstoperationen (knölen som jag tog bort) och nu detta. Jag sa på intervjun att jag typ aldrig är sjuk och vabbar sällan. Jag har faktiskt bara vabbat 2 dgr på ett år och det är ju inte mycket. Och jag är faktiskt sällan sjuk. Men chefen måste tro att jag ljög så mycket som jag varit borta. Snart får jag väl sparken :s


Här är min fot. Den är liiite svullen ;)


 

Nog  med gnäll. Vi hörs snart igen!

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards