Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Måndag

Av Nolli - 6 juni 2011 22:43


Hej allihopa!


Först vill jag säga, fan vad kul att så många hittat hit. Tror aldrig jag har haft så många läsare förut, över 100 unika/dag. Och sedan vill jag säga KOMMENTERA! Det är ju så kul när ni gör det och jag blir glad men ingen kommenterar ju :(


Idag fyller min lillebror 29 år, grattis Carlos. Hoppas du haft en underbar födelsedag. Synd att du är så långt bort.

Vi har vi varit på kalas idag, Jocke och jag var på släktkalas (Jockes mammas kusin) och Claudia på kompis kalas, Nadja ville inte följa med oss så hon var och badade med sin kompis istället. När vi hämtat tjejerna och kommit hem satte vi oss och mös en stund innan pappa kom och hämtade dem. Vi har ju tjejerna varannan vecka för er som inte vet och byter egentligen på söndagar men eftersom flickorna var hos pappa en dag extra förra veckan pga att jag var på akuten i 8 timmar så fick jag ha dem en dag extra denna vecka. Så tomt hemma nu :( Men veckorna går tack och lov fort så snart är de hemma igen :)


Jag åkte iväg  till krukan för att spela Sverigelaxen ikväll men det gick inge bra alls, mycket oflyt. Nu är jag hemma igen och det ska bli så skönt att lägga sig i sängen och läsa lite, men först ska jag ta en dusch.


Jobbar bara tre dagar denna vecka eftersom vi åker till Sundsvall på fredag för att se min lillebror ta studenten, duktiga Mathias. Och sedan har jag semester en vecka. Weee! Hoppas på fint väder.


Tack Karin med familj för idag :) Och tack mina älsklingar för ännu en fantastisk vecka med er, ni är bäst!


Claudia och jag innan vi åkte på kalas.


Vi håller på att renovera därav det roliga skyddspappret på golvet, är så trött på skiten nu det ska bli skönt när det är klart.


Hej så länge!

 
 
Ingen bild

Nettan

7 juni 2011 10:10

Kul när våra tjejer börjar bli så stora...Jossan har aldrig fått åka till stranden själv. Kanske man ska våga släppa taget lite hihihi..Ha så kul i sundsvall=)

 
Ingen bild

Anna

7 juni 2011 21:23

Dags för en uppdatering? ;)

 
Jenny

Jenny

7 juni 2011 22:10

Ja dom börjar verkligen bli stora när dom hänger med polarna istället för att följa med oss föräldrar ;) Michelle är likadan,det är så kul att ni bor närmare nu och det verkar ju gå jäkligt snabbt med renoveringen av huset,kul att ni trivs! kram Jenny

http://wagen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nolli - 18 september 2011 22:21


  Jag har fan fullt upp just nu och har varken tid eller ork att blogga så det blir inte så mycket just nu, men ha tålamod jag kommer tillbaka så fort allt lugnat ner sig lite.     ...

Av Nolli - 28 augusti 2011 22:47

  Det har varit barnvecka och fullt ös med jobb, skola aktiviteter och allt vad det är så jag har fan inte hunnit blogga. Jag har lagt bloggtiden på mina älsklingar i stället. Tänkte jag skulle skriva en recap ikväll men fastnade med annat och nu m...

Av Nolli - 22 augusti 2011 22:01

  Jag hade sagt till mig själv att jag skulle ligga i sängen kl 22 ikväll, det blir nog snarare 23.   Idag var det första skoldagen för barnen, de tyckte det var kul att träffa alla kompisarna, men Claudia tycker det känns lite konstigt att gå ...

Av Nolli - 21 augusti 2011 22:48


  Idag hade jag en lång sovmorgon, enda till kl 11:30. Tog det lugnt en stund och sen var det dags att ta tag i storstädningen, städade i hela 5 1/2 timmar. Så nu skiner det här hemma, alla kläder är tvättade och på sina platser och nya lakan i all...

Av Nolli - 21 augusti 2011 01:43

Sådär nu har det inte hänt något dramatiskt på flera dagar, det kanske är på väg att vända? Hoppas det :) Det sista som hände var en liten vattenskoter/badrings olycka, som tur var slutade allt bra. Nadja ramlade ur badringen i ganska hög far...

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards