Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Nolli - 1 juli 2011 20:49


Kom inte riktigt hem sådär som på bilden nedan, tyvärr. Hittade två fina klänningar men den ena fick jag lämna tillbaka då jag glömt att Jenny har en exakt likadan, ser nog väldigt lustigt ut om man kommer i likadana ;) Den andra är fin MEN jag är inte riktigt nöjd så nu sitter jag och kollar igenom hela Asos och Nellys klänningsortiment. Håll tummarna!

Jag vill helst ha en knallblå klänning.


Inga skor hittade jag heller men tre st bikinisar i alla fall, alltid nåt. Min kära dotter tycker som vanligt att det inte finns något hon vill ha så det blev bara två par mjukisbyxor till henne.


Jag får ta och leta mer skor och klänningar i veckan.


            Klicka för större bild.


Nr 1 är den jag köpt men är osäker på

Nr 2 var den jag fick lämna tillbaka

Nr 3+4 Har jag beställt från HM

Nr 5+6+7 Har jag beställt från Asos


Jag ska ha två av dessa tänkte jag. En på dopet och en på kvällen. Hjälp mig att välja! Vilken tycker ni är finast? Eller har ni tips på vart det finns fina klänningar?


Nu ropar familjen på mig, vi ska ut på en cykeltur. Ha en trevlig kväll!


Av Nolli - 1 juli 2011 14:26


Jäklar vad varmt och fuktigt det är ute. Det blev inget bad för oss eftersom det regnat en del. I stället passade vi på att städa lite och tvätta, Jocke håller på att lägga om plattorna utomhus och försöker bli av med allt ogräs. Claudia har tre kompisar här och Nadja och jag tänkte snart fly fältet och åka till Skärholmen och shoppa lite. Jag måste hitta skor och kläder till dopet i Serbien som är om 2 veckor. Gaaah!


Hoppas vi kommer hem så här:


 


Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards