Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Nolli - 10 juli 2011 22:12


Jaha det blev ju bara 2 dagars jobb på sommarförskolan. Eftersom vi bara hade 11 barn och var fem vuxna så anmälde jag mig frivillig till att ta semester resten av veckan. Så skönt! Började semestern på tisdagskvällen med "allsång på skansen" med några vänner. På onsdagsmorgonen åkte Jocke och jag ut med båten ett par dagar och hade det skönt, tur med vädret hade vi också. På fredagen åkte jag förbi Lina som sydde upp fyra klänningar till mig, så schysst, sen åkte hon och jag till krukan, gick tyvärr inge bra där.


Igår var jag och på apoteket och hämtade ut mina sprutor samt på H&M och lämnade tillbaka en klänning och sen ut till Värmdö igen för att åka en tur med LGs båt och kolla på "skärgårdens snabbaste båt". Vi träffade lite annat folk på nämdöfjärden plus en massa andra båtar efter det åkte vi förbi strömma och sen ut till LG för att passa Tiger en stund medan LG skulle jobba (Sofia var och jobbade på Gotland). Vi åt där och framåt 23 tiden åkte jag och gjorde Lina sällskap på SöS där hon låg och hade en massa sammandragningar. Jag fick en egen säng bredvid henne :)


Idag fick Jocke sköta storstädningen för jag har mått så dåligt, haft migrän i tre dagar, men är mycket bättre nu SÅ skönt. När Jocke gjort fint hemma åkte vi och handlade mat och hämtade älsklingarna.


Nu är mina sessor hemma och jag är HEL igen :) Hoppas på fint väder i veckan så vi kan ha lite mysiga dagar på stranden med pick-nick.


Har inte haft på datorn sedan i måndags så jag tänkte sätta mig och läsa ikapp lite bloggar samt kolla lite på FB. Har lovat Nadja att skriva lite frågor till hennes frågestund på hennes blogg, sötnos :) Nadjas Blogg

Sen ska jag sova så gott! Hoppas ni gör det också. Natti natt.


Tiger och jag


Altanmys hos LG & Sofia 


Allsång på skansen


Jocke lagar middag


Uppdukat för fest, eller nåt ;)



Sprutorna som jag hämtat ut. Kostade 9699 kr för 10 st, helt galet. Som tur är så betalar Tobias Registret :)


Philip och jag glassar i LG´s båt


Det var båtar precis överallt


Tiger med kusin Jessica samt hennes Ronnie i deras nya JÄTTEFINA båt


Det här tyckte Tiger var hur kul som helst, Jocke med, undra vem som har roligast ;) (Obs! bild godkänd för att läggas upp på bloggen av Tigers föräldrar)


Åh jag fick höra på små hjärtljud igår, myys!



Stackars Lina har ont :(



Haha det var läääänge sedan, närmare bestämt ca 8 år sedan jag var på förlossningen sist :)

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards