Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Hjälp med klänning!

Av Nolli - 1 juli 2011 20:49


Kom inte riktigt hem sådär som på bilden nedan, tyvärr. Hittade två fina klänningar men den ena fick jag lämna tillbaka då jag glömt att Jenny har en exakt likadan, ser nog väldigt lustigt ut om man kommer i likadana ;) Den andra är fin MEN jag är inte riktigt nöjd så nu sitter jag och kollar igenom hela Asos och Nellys klänningsortiment. Håll tummarna!

Jag vill helst ha en knallblå klänning.


Inga skor hittade jag heller men tre st bikinisar i alla fall, alltid nåt. Min kära dotter tycker som vanligt att det inte finns något hon vill ha så det blev bara två par mjukisbyxor till henne.


Jag får ta och leta mer skor och klänningar i veckan.


            Klicka för större bild.


Nr 1 är den jag köpt men är osäker på

Nr 2 var den jag fick lämna tillbaka

Nr 3+4 Har jag beställt från HM

Nr 5+6+7 Har jag beställt från Asos


Jag ska ha två av dessa tänkte jag. En på dopet och en på kvällen. Hjälp mig att välja! Vilken tycker ni är finast? Eller har ni tips på vart det finns fina klänningar?


Nu ropar familjen på mig, vi ska ut på en cykeltur. Ha en trevlig kväll!


 
 
Jenny

Jenny

1 juli 2011 21:31

Jag tycker 4:an! 2:an var riktigt snygg,den skulle du behållit och använt vid annat tillfälle :) Kram

http://wagen.blogg.se

 
Ingen bild

Noelia

1 juli 2011 21:35

Jag vet, tänkte på det. Får åka och köpa den igen :)Tack för hjälpen :) Får se hur den sitter när den kommer hem.

 
Lina

Lina

1 juli 2011 22:28

Jag hade också behållit tvåan för den var superfin verkligen! I övrigt tycker jag att alla klänningarna var supersnygga!!! På dopet hade jag valt nummer ett hihi!

PoK

http://www.unixangel.se

 
Ingen bild

hefo

1 juli 2011 22:54

1 på dopet och 7 på kvällen. De var finast. :)

 
Ingen bild

Noelia

1 juli 2011 23:03

Lina ja jag ska fan köpa om den :) Det blir nog 1:an på dopet. Jag gillar 7:an också. Hefo vi är inne på samma spår. Är det ingen som gillar den blåa? Den gul/svarta fanns även i svart/blå jättefin men inte i min storlek :( Fast jag gillade modellen så jag får prova och se. Fan risken finns att jag behåller alla. Fast jag bangar nog på 3:an och 4:an. I-lands problem! Nästan pinsamt.

 
Ingen bild

Therese

1 juli 2011 23:43

Herreguud va många klänningar! Nu blir jag jättestressad! Vad ska jag ha på kvällen då? Ghaah! Jag tycker 6an å 7an förresten.. :) Kram

 
Ingen bild

Noelia

1 juli 2011 23:51

Gaaah vad alla svarar olika. När alla klänningar kommit ska jag lägga upp bilder och så får ni rösta på vilka som sitter finast på mig :)
Vad ska du ha på dagen Therese? Kolla Asos, Nelly och H&M, finns massor.
Kram

 
Ingen bild

Lisa

1 juli 2011 23:52

3an lätt! provade den på HM, fast i en annan färg och den är verkligen smickrande för figuren! du skulle dessutom passa jättebra i den färgen :)

 
Ingen bild

Noelia

1 juli 2011 23:59

Smickrande för figuren låter bra för mig eftersom jag inte har den bästa figuren ;)Fanns inte i min strl på H&M men beställt den online.

 
Ingen bild

Therese

2 juli 2011 13:54

Jag ska ha en långklänning från hm på dagen. Får kolla lite på rean tror jag ;)

 
Ingen bild

Anna

6 juli 2011 09:44

Men den blåa är ju jättefin! Den tycker jag, du ville ju ha en blå också :) Så 5,6 och 7 tycker jag. 2an kan du ju också ha kvar och använda ngn annan gång som Jenny skrev. Herregud man kan ju inte välja två klänningar bara haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nolli - 18 september 2011 22:21


  Jag har fan fullt upp just nu och har varken tid eller ork att blogga så det blir inte så mycket just nu, men ha tålamod jag kommer tillbaka så fort allt lugnat ner sig lite.     ...

Av Nolli - 28 augusti 2011 22:47

  Det har varit barnvecka och fullt ös med jobb, skola aktiviteter och allt vad det är så jag har fan inte hunnit blogga. Jag har lagt bloggtiden på mina älsklingar i stället. Tänkte jag skulle skriva en recap ikväll men fastnade med annat och nu m...

Av Nolli - 22 augusti 2011 22:01

  Jag hade sagt till mig själv att jag skulle ligga i sängen kl 22 ikväll, det blir nog snarare 23.   Idag var det första skoldagen för barnen, de tyckte det var kul att träffa alla kompisarna, men Claudia tycker det känns lite konstigt att gå ...

Av Nolli - 21 augusti 2011 22:48


  Idag hade jag en lång sovmorgon, enda till kl 11:30. Tog det lugnt en stund och sen var det dags att ta tag i storstädningen, städade i hela 5 1/2 timmar. Så nu skiner det här hemma, alla kläder är tvättade och på sina platser och nya lakan i all...

Av Nolli - 21 augusti 2011 01:43

Sådär nu har det inte hänt något dramatiskt på flera dagar, det kanske är på väg att vända? Hoppas det :) Det sista som hände var en liten vattenskoter/badrings olycka, som tur var slutade allt bra. Nadja ramlade ur badringen i ganska hög far...

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards