Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Nolli - 26 juli 2011 11:46


Så var jag hemma igen, har haft en underbar resa men det är rätt skönt att vara hemma med mina älsklingar igen. Jag kom hem med feber, ont i örat samt ont i halsen men idag mår jag lite bättre.


Här hemma håller vi just nu på att göra oss i ordning för att åka och hämta Nadja vid kollobussen på centralstationen efter det tänkte vi åka hem till Ubbe och Linda med familj och hänga lite med dom och sen åker vi allihopa på allsång på Skansen. Eric Saade kommer att vara med och det älskar ju tjejerna :)


Jag ska berätta mer om vår resa samt lägga in bilder så fort jag har tid.


Vi mellanlandade i Tyskland på väg hem och jag kunde inte låta bli att tänka på att någonstans på ett sjukhus i Tyskland ligger en dödssjuk kvinna och bara väntar på att få MINA stamceller. Nu har de precis slagit ut hennes imunförsvar helt och på tisdag är det dags. På fredag börjar jag med sprutorna. Så jäkla coolt!


Nu måste jag skynda mig. Hörs sen!

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards