Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Snuvad på brunchen

Av Nolli - 1 augusti 2011 00:19


Det blev ingen brunch idag eftersom de tydligen inte hade någon på sommaren så istället blev det en pastasallad i Sickla men det var trevligt det med. Efter lite shopping i Sickla åkte Lina och jag hem till henne och gjorde en gipsmage, den blev jättefin men det var ingen lek, stackars Lina, på hennes blogg kan ni läsa hur det gick :) Efter det mötte vi upp Tessan och kidsen och åkte till Ikea. Jag skulle egentligen inte ha något men det blev en ny matta till Claudias rum, lite galgar, anteckningsblock och godis.


Det hade kommit en massa roligt höstnytt på Ikea och jag vill bara fixa hemma. Om de kunde bli färdiga med badrummet någon gång så man kan fixa övervåningen och börja göra lite fint här hemma.


När jag kom hem bakade vi lite bröd som Jockes pappa älskar, han fyller år idag och imorgon ska vi till Lagnö och fira honom så då ska han få två limpor samt någon annan present som Jocke ska köpa imorgon. Sedan åt vi kräftor med baguette och goda ostar.


Imorgon kl 08 är det dags för blodprov för att se hur nivån på mina vita blodkroppar ser ut, om dom stigit för mycket (över 50) så slipper jag ta de sista två sprutorna, hoppas hoppas hoppas. Det kan alltså betyda att jag tog min sista ikväll, åh herre guuud vad jag hoppas. Sen blir det raka vägen till jobbet, japp jag jobbar måndag, torsdag och fredag (tisdag och onsdag ska jag göra transplantationen). Det blir dom sista dagarna på mitt nuvarande jobb sedan väntar en veckas semester till och nytt jobb, spännande :)


Nu måste jag sova. Natti natt!


 
 
Ingen bild

nillan

1 augusti 2011 08:23

Hej! Hoppas att blodprovet gick bra så att du slipper fler sprutor! :) Vi ses jättegärna!! Antar att v 32 är din semestervecka? Vi får besök mån-ons och sedan ska jag jobba tors och fre... Vi kan nu på söndag (7 aug) eller helgen därpå om en helgdag funkar för er? Annars kan jag lite strödagar andra veckor i augusti, men antar att du ändå jobbar då? Kramar

 
Noelia

Noelia

1 augusti 2011 22:51

Det gick bra slapp morgonsprutan och behövde bara ta kvällssprutan så skönt :)
Ja det är min sista semestervecka men jobbar också tors och fre den veckan. Jag kan också på söndag, ska vi preliminär boka det?

Kram

http://nollis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nolli - 18 september 2011 22:21


  Jag har fan fullt upp just nu och har varken tid eller ork att blogga så det blir inte så mycket just nu, men ha tålamod jag kommer tillbaka så fort allt lugnat ner sig lite.     ...

Av Nolli - 28 augusti 2011 22:47

  Det har varit barnvecka och fullt ös med jobb, skola aktiviteter och allt vad det är så jag har fan inte hunnit blogga. Jag har lagt bloggtiden på mina älsklingar i stället. Tänkte jag skulle skriva en recap ikväll men fastnade med annat och nu m...

Av Nolli - 22 augusti 2011 22:01

  Jag hade sagt till mig själv att jag skulle ligga i sängen kl 22 ikväll, det blir nog snarare 23.   Idag var det första skoldagen för barnen, de tyckte det var kul att träffa alla kompisarna, men Claudia tycker det känns lite konstigt att gå ...

Av Nolli - 21 augusti 2011 22:48


  Idag hade jag en lång sovmorgon, enda till kl 11:30. Tog det lugnt en stund och sen var det dags att ta tag i storstädningen, städade i hela 5 1/2 timmar. Så nu skiner det här hemma, alla kläder är tvättade och på sina platser och nya lakan i all...

Av Nolli - 21 augusti 2011 01:43

Sådär nu har det inte hänt något dramatiskt på flera dagar, det kanske är på väg att vända? Hoppas det :) Det sista som hände var en liten vattenskoter/badrings olycka, som tur var slutade allt bra. Nadja ramlade ur badringen i ganska hög far...

Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards