Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Nolli - 10 augusti 2011 23:41


Det har varit så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. Tjejerna har varsin kompis som sover över här ikväll. Själv är min säng tom, det var jätte länge sen och jag gillar det INTE. Ungefär när jag går (ja går för jag har gångavstånd nu, weeee) till jobbet imorgon så kommer Jocke hem från jobbet, stackarn. Hoppas han får sova lite för tjejerna imorgon.


Magdas Goodiebag var iskall i kväll men vad gör det när jag fick ett mail av min faster i Spanien som berättade att hon fått svar nu från sina halsprover efter den sista operationen. Hennes sköldkörtelcancer är nu helt borta, hon har brottats med den i flera år. Så himla skönt att höra. Nu blir det kontroller en gång/år och vi håller tummarna för att den håller sig borta.


Om man skulle ta och gå och lägga sig nu då! Imorgon börjar jag ju på mitt nya jobb, åh vad spännande jag längtar :) Något mindre spännande är tanden jag ska dra ut imorgon, gaaah!


God natt!


Av Nolli - 10 augusti 2011 22:39


Gå in på min dotters blogg och rösta på hennes fina ordspråk/citat då kommer hon bli överlycklig.


Nadjas blogg

Av Nolli - 10 augusti 2011 15:55


Barnen har varsin kompis hemma, Jocke lagar mat och jag tar det lugnt. Precis som det ska vara ;)


Har varit på Ikea hela dagen, mycket trevligt. Blev inte så mycket shopping, mest snack och lunch. Jag fick med mig två likadana badrumsmattor som vi har, dom ska utgå och jag gillar dom. Borde köpa fler egentligen.


Nu ska jag ligga på soffan och glo på tv en stund, är supertrött. Ikväll kl 21 blir det Magdas Goodiebag. Tycker synd om Jocke som ska iväg och jobba natt kl 19-07, han hoppade in på ett extra pass men sen är han ledig 2 veckor. Skönt för honom. Själv börjar jag på nya jobbet imorgon. Barnen kommer inte förrän på måndag men imorgon och på fre ska vi hålla på att inreda lokalen och planera. Det ska bli så kul!


Hej så länge!


Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards