Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Nolli - 4 augusti 2011 19:17


Lillan (Therese) ringde precis och ville gå och se "bridesmaids" på bio, och den har jag ju velat se så det var ju passande. Ska bara äta palmyra kebaben som Jocke är på väg hem med sen blir det bio, så roligt när det blir spontant :)


Ha en trevlig kväll, det ska vi ha.


 


  

Av Nolli - 4 augusti 2011 17:19


.... när man släcker en annan.


Jaha jag trodde jag var klar med att behöva lägga min tid på sjukhusbesök och sånt. Det har varit något ständigt sedan april. Först var det tumören i bröstet (godartad som ni vet), 5-6 läkarbesök och operation, sen stukade jag foten ytterligare 2 läkarbesök, och sen stamcellsdonationen 6 läkarbesök som om det inte vore nog så var jag idag akut hos tandläkaren. Jag har tydligen en infektion i en tand så nu ska jag äta pencillin i 10 dagar samt dra ut tanden nästa torsdag. Fick 8 (ÅTTA) nya tandläkartider till allt som behövs fixas i min käft och fler blir det nog.  Kul att behöva lägga ner tid och massa pengar på det :(

Jag känner mig som en riktig jävla gnällkärring men just nu får jag fan gnälla precis hur mycket jag vill, sådetså ;)


Men självklart, det hade kunnat vara betydligt värre, så jag ska fan inte gnälla.

Jag är ju faktiskt frisk, mina underbara barn, Jocke och de människor som står mig nära är friska. *Peppar peppar* Så nu är det slutgnällt, tack för min lilla gnälltid!


Ikväll ska jag ligga på min soffa och bara lata mig och glo på tv, fan vad härligt.

Hej så länge!


Presentation


This is me!

Här kommer ni kunna läsa om allt som rör mig, min familj, min vardag och även min helg och fritid. Både ups and downs, enjoy.

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Mina hjärtan

 

Senaste inläggen

Vi tre

 

Arkiv

Claudia

 

Nadja

 

Claudia

 

Nadja

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vi fyra

 

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards